اصول طراحی تبلیغات چاپی موفق یکی از مهمترین کارهایی است که باید برای داشتن یک تبلیغات موثر و تاثیرگذار حتما رعایت نمود.


استفاده از یک طرح جذاب و چشمگیر، صفحه آرایی مناسب، تصاویر با کیفیت و بسیاری موارد از این دست از جمله ویژگی های یک تبلیغات خوب است.

اصول و نکات طراحی تبلیغات چاپی

در این مطلب قصد داریم شما را بیشتر با اصول طراحی تبلیغات چاپی موفق و تاثیر گذار  آشنا کنیم با ما همراه باشید.


اصول طراحی تبلیغات چاپی موفق در ابزارهای تبلیغاتی

رعایت کردن اصول طراحی تبلیغات چاپی موفق در ابزارهای تبلیغاتی از جمله طراحی بروشور تبلیغاتی، طراحی تراکت، طراحی کاتالوگ حرفه ای، طراحی بنر، طراحی و چاپ جعبه بسته بندی ، طراحی پوستر فوری ، طراحی لوگو و ست اداری و در چاپ مهرسام با کیفیت بالا و رعایت تمامی اصول طراحی ارائه می شود.


در اینجا در خصوص اصول و مبانی انواع طراحی تبلیغات چاپی با هدف جذب بیشتر آشنا می‌شوید.


برای طراحی تراکت تبلیغاتی باید یک سری اصول و مبانی رعایت شود تا تراکت مخاطبان بیشتری را به خود جلب نماید تا با خیال آسوده تبلیغاتی مطمئن و با بازده بالایی داشته باشید. اصول و نکات مهم در طراحی ابزارهای تبلیغات چاپی عبارتند از :

نکات مهم طراحی تراکت تبلیغاتی

تصاویر مناسب در تراکت تبلیغاتی:

تصاویر تاثیر به سزایی در طراحی بروشور دارند شما می توانید با استفاده از تصاویر با کیفیت نظر مشتری را جلب کنید و اثربخشی بیشتری در مخاطب خود ایجاد نمایید.


تیتر خوب:

انتخاب یک تیتر ضغیف و نامناسب می تواند موفقیت کاتالوگ شما را کاهش دهد یک عنوان خوب و مناسب انتخاب کنید عنوان را مرتبط با کسب و حرفه تان انتخاب نماید. خواننده باید با خواندن تیتر از محتوای کاتالوگ شما آگاه شود. این دقیقا همان هدف اصلی است.

تاثیر رنگ در طراحی موفق تبلیغات چاپی

استفاده از فونت خوانا:

فونت نوشته ها را به گونه ای انتخاب کنید که خوانا و مناسب با شرایط کاری و کسب و کارتان باشد. در طراحی تراکت از ۲ نوع فونت مختلف استفاده نکنید.


از دیگر موارد اصول طراحی تبلیغات چاپی موفق در ابزارهای تبلیغاتی می توان به:

طراحی موفق تبلیغات در مهرسام

شناسایی مخاطبین:

مشتریان خود را بدقت شناسایی کنید اینکار نیاز به صرف زمان کافی است تا بتوانید به خوبی تبلیغات و پیام خود را بگوش افرادی که می توانند خریدار محصول و یا استفاده از خدمات شما باشند برسانید.


محتوای مختصر و مفید:

متن باید کوتاه و مفید باشد تا مشتری براحتی پیام شما را دریافت کند و دقت داشته باشید که غلط املایی نداشته باشید چون پوستر شما را بی ارزش می کند.


حالت‌های رنگی Color Modes:

نکته بسیار حائز اهمیت که در طراحی انواع تبلیغات باید به آن توجه نمود تاثیر رنگ ها در طراحی تبلیغات است استفاده از مد رنگی cmyk مخفف چهار رنگ زرد (Yellow)، سرخابی (Magenta)، فیروزه ای (Cyan) و رنگ مشکی (Black) می‌باشد، مد رنگی cmyk برای کارهای چاپی مناسب می باشد.

اصول و نکات طراحی ابزارهای تبلیغاتی

فرمت فایل در خروجی چاپ:

اصول طراحی تبلیغات چاپی موفق استفاده از فرمت های مخصوص چاپ از جمله TIFF، PDF، JPEG استفاده نمایید.

اصول طراحی تبلیغات چاپی موفق با چاپ مهرسام

چاپ مهرسام با اهمیت دادن به تکنیک های طراحی ایده آل و همچنین رعایت اصول طراحی تبلیغات چاپی موفق، سالیان سال در این عرصه فعالیت می کند و جز موفقین این حوزه می باشد چاپ مهرسام با داشتن طراحان ایده پرداز و خلاق توانسته کلیه خدمات و محصولات در زمینه چاپ و طراحی از جمله سفارش سررسید اختصاصی، طراحی مجله ارزان، چاپ بروشور تحریر،طراحی لوگوی حرفه ای،طراحی جعبه بسته بندی، طراحی سالنامه،  چاپ کاتالوگ تیراژ بالا و بسیاری دیگر موارد از این دسته به مشتریان عزیز در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می نماید.

اهمیت چاپ و طراحی تبلیغات چاپی با قیمت مناسب

برای سفارش و خرید سررسید اختصاصی 98 با ما تماس بگیرد و از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

چاپ کاتالوگ دیجیتال ارزان در چاپ مهرسام

028865136 -  09120059317

چاپ مهرسام

تهران، خیابان مطهری، بعد از سنایی،پلاک 356، طبقه دوم،واحد 6

تاثیر رنگ در طراحی تبلیغاتی موفق چیست؟

نحوه انتخاب مناسب ترین نرم افزارهای طراحی گرافیک

اصول طراحی تبلیغات چاپی موفق و موثر در صنعت چاپ مهرسام

طراحی ,تبلیغات ,اصول ,چاپی ,چاپ ,موفق ,طراحی تبلیغات ,تبلیغات چاپی ,اصول طراحی ,چاپی موفق ,چاپ مهرسام ,اصول طراحی تبلیغات

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

لیست باربری ها محصولات نانو اسپرت وبلاگ دیجیتال مارکتینگ مینرال اویل حضرات - سایت تخصصی ارزهای دیجیتال تقویم رومیزی99 راه منتظران فرآورده های زیتون بکر شرینک پلی الفین و پی وی سی سم فروشی | فروش انواع سم | سم کشنده حشرات | سم سوسک کش | بیمه و خدمات دندانپزشکی قزوین 33236356-028